ناسا شگفت انگیزترین تصویر کره زمین تا به امروز را منتشر کرد!!!
 
امروز،تکنولوژی فردا
اینجا روزمره‌گی رنگ تکرار نداره
درباره وبلاگ


AREFASP@MSN.COM
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

چندی پیش ناسا تصویری از زمین را برای عموم منتشر کرد که عنوان شگفت انگیزترین تصویر کره زمین تا به امروز را از آن خود کرد. این تصویر که Blue Marble 2012 نام گذاری شده، توسط ماهواره ناسا که وظیفه رصد کردن زمین را برعهده دارد عکس برداری شده است. در ادامه لینک دانلود تصویر با رزولوشن بسیار بالا را مشاهده خواهید کرد.


تصویری که در ادامه لینک دانلود آن را مشاهده خواهید کرد از ترکیب چندین عکس گرفته شده توسط ماهوراه Suomi NPP از زمین بدست آمده است. این ماهوراه به تازگی توسط ناسا به فضا پرتاب شده است. Suomi NPP نسل جدید ماهوراه ناسا می باشد که مجهز به جدیدترین فناوری های تحقیقاتی بوده و وظیفه آن رصد کردن کره زمین است. این ماهوراه فاکتورهای مختلفی را برای بررسی تغییرات زمین در نظر می گیرد. اطلاعات بیشتر را در وب سایت ناسا بخوانید.

zoomit.ir


نظرات شما عزیزان:

amirreza
ساعت20:14---5 اسفند 1390
chi bahal..dastet dard nakone..tahala axe 8000 *8000 nadide boodam!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 53799
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

" autostart="true" hidden="false" loop="false" width="280" height="44"> scrollDelay="80" direction=up width="200" height="300"> در بالای هر پست 5 ستاره موجود است که میزان رضایت شما عزیزان را از آن مطلب نشان میدهد لطفا پس از خواندن آن مطلب از 5 ستاره یکی را انتخاب کنید.در بخش پیوند های این وبلاگ بزرگترین و کاربردی ترین سایت های فارسی موجود است.لوکس بلاگ دارای تبادل لینک هوشمند میباشد،با ثبت کردن سایت یا وبلاگ خود در آن ریت خود را در گوگل بالا ببرید.لطفا میزان رضایت خود را در باره‌ی این وبلاگ در قسمت نظر سنجی بیان کنید.با نظر هایتان به ما انرژی ادامه بدهید
Pichak go Up